Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ

Ενα θεμα που αφορά την αισθήτικη στα σπίτια ειναι η χρήση βαζων και λουλουδιων για τον στολισμό του χωρού.Βέβαια παρα πολύς κόσμο βάζει πλαστικά λουλούδια για ευκολία
Ας ξεκινήσουμε όμως με λιγη Ιστορία:

Nuvola apps bookcase.png Ετυμολογία []

πλαστικά λουλούδια→ Η ετυμολογία λείπει.

Open book 01.svg Ουσιαστικό[]

πλαστικό λουλούδι ουδέτερο
  1. τα άνθη κατασκευασμένα απο τεχνητό υλικο
Αρα τα πλαστικά λουλούδια,είναι τα λουλούδια κατασκευασμενα απο πλαστικο συνήθως,που χρισημοποίουνται στη διακόσμηση.
Τα πλαστικά άνθη εχουν πολλά θετικα οφέλη για αυτό και τα προτιμά ενα μεγάλο μερος του πληθυσμου,στα σπίτια του,αντί τον αληθινών λουλουδιών.Καταρχάς:
1)Ειναι πιο οικονομικά απο τα αληθινά και βρίσκεις οτι είδος θες όλες τις εποχές
2)Δν μαραίνονται και δεν σαπίζουν
3)Δεν χρειάζεται να τα αλλάζεις καθε βδομάδα και κρατάνε εως και μια χιλιετία
Γενικά ενα πλαστικό λουλούδι ταιριάζει πιο πολύ σε ενα σπίτι με σεμεδακια,μπιμπελό και μεγάλα επιπλα,πλαισιώνοντας το ντεκόρ
Εγω πάντως ειμαι της άποψης οτι τα αληθινά λουλούδια ειναι πιο καλά και ας είναι πιο ακριβά.Αμα δεν μπορείς να παίρνεις λουλούδια ,άσε τα βαζα και παρε μια γλάστρα
Παντως τα αληθινά άνθη ἐχουν τα εξής θετικά:
1)Συνήθως τις πιο πολλές φορες μυριζουν και ευώδιαζει το σπίτι
2)Ειναι πιο ζωντανα και όμορφα
3)Αποτελούν μια έμμεση επικοινωνία με την φύση
Εγώ στο σπίτι μου έχω πάντα αληθινά λουλούδια στα χιλιάδες βαζα.Μπορεί να κοστίζει λιγο περισσοτερό,αλλα το αποτέλεσμα με ανταμοίβει.Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε ;)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου